.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی، خاتمی و سیدحسن محور اصلاح طلبان

عضو فراکسیون اقلیت مجلس گفت: همانطور که آیت‌الله مصباح یزدی،‌آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی محور وحدت اصولگرایان هستند، آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید محمدخاتمی در وحدت اصلاح‌طلبان مؤثرند.

به گزارش شمال نیوز ، جمشید انصاری نماینده مردم زنجان و عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات محوریت وحدت اصلاح‌طلبان را برای انتخابات آتی مجلس به عهده دارد، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به تصمیم‌های که در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اتخاذ شود پایبند هستند.

وی افزود: کسانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را پذیرفته‌اند، به طور طبیعی محوریت این جبهه را نیز قبول خواهند داشت.

نماینده مردم زنجان در مجلس با بیان اینکه اطلاعی از اخبار منتشره مبنی محوریت آیت‌الله موسوی اردبیلی ندارد، رسانه‌های اصولگرا را متهم به انتشار این خبر کرد و گفت: برخی اشخاص از جمله آقای هاشمی رفسنجانی، خاتمی و حسن خمینی در وحدت اصلاح‌طلبان موثر هستند. همانطور که آیات مهدوی‌کنی، محمد یزدی و مصباح یزدی در وحدت اصولگرایان موثر هستند.

انصاری در ادامه با بیان اینکه برخی اخبار مربوط به تشکیل کمیته7+1بی‌پایه و اساس است، گفت: اصلاح‌طلبان در شرایط کنونی نیز وحدت دارند و در صورت حضور در انتخابات نیز متحد خواهند بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مهر 1390
اصلاح طلبان نباید در انتخابات شرکت کنند چون گرم کردن تنوری که قرار است عده ای نان آنرا بخورند و به پدید اورندگان آن یعنی اصلاح طلبان که معتمد مردم هستند و خاتمی عزیز که عزیز محبوب ملت است را به فتنه گری و اراجیفی از این قبیل متهم می کنند. 
نا شناس 27 مهر 1390
شکی نیست که سرنوشت هرقوم بنا به نص صریح قرآن مجید باید توسط همان قوم رقم بخورد بنده بعنوان یک اصلاح طلب ، ضمن دعوت از جامعه بزرگ اصلاح طلبان برای حضور گسترده در انتخابات ، نگذاریم مجددا این متحجرانی که با ابزار و دست آویز قرار دادن ارزشهای انسانی ، اسلامی و انقلابی مردم را فریب داده و عاقبت و نتیجه اعمالشان را امروز مردم دارند با پوست و گوشت و استخوان خود لمس میکنن ،دوباره بر مردم حکومت کنند.انقلاب پس از سه دهه نیاز مبرم به اصلاح و بازبینی دارد.یا علی مدد و حضورگسترده در انتخابات و رای به اصلاح طلبان برای ایرانی آباد و آزاد
نا شناس 27 مهر 1390
از رياست جمهوري كه نتوانستند بهره اي ببرند حالا كار اين سه نفر نوبت به انتخابات نمايندگي رسيد مردم را به خيابانها بكشانند مردم كشته و زخمي و زنداني و در نهايت اعدام شوند اينها خودشان به گوشه اي پناه ببرند و آقازادگان هم كه مصونيت قضايي دارند هميشه عفو شامل حالشان است و يكساعت هم كه در زندان نمي مانند آزاد شوند و مردم بي گناه و بي دفاع و تنها قرباني رياست طلبي اينها شوند.
نا شناس 27 مهر 1390
داداش من اصلاح طلبان اگر در انتخابات شرکت کنند دیگر مردم در انتخابات شرکت نمی کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.